poniedziałek, 24 lutego 2014

kocie wyzwanie


 Zgłaszam mojego wędrowniczka w Wyzwaniu KotArt

Kot, jak to kot lubi chadzać własnymi ścieżkami. W domu nudno wśród kłębuszków włóczki. Postanowił wybrać się w świat. Trafił nad wesoło szemrzący potoczek.
Ach, jak tu przyjemnie. Woda skacze po kamyczkach. Ale trzeba iść dalej. Idzie, idzie...
Wdrapał się na stertę drewna, patrzcie  jestem taki sprytny!
 Posiedział na gałęzi. Jaki piękny widok z góry!
Dziarsko maszeruje dalej, przed nim gęsty bór, pełno połamanych gałęzi,
ciemno, ponuro, zawiało grozą. Może zjadłbym coś.
Znalazł tylko grzyby. Niestety nie jest ich smakoszem.
Miał już dość tego lasu. A co to, jakaś fajna ścianka do wspinaczki.
 Napotkał dziwaczną  rzeźbę, wdrapał się na tego diabła
 i zagrał mu na nosie.
...Wraca zmęczony do domu, a tu  czeka stary przyjaciel.
Serdecznie przywitali się, poszeptali na uszko
i w przyjaźni rozstali.
Wszędzie dobrze,  ale w domu najlepiej.
I tak wrócił do swoich kłębuszków
i podwórkowych kolegów.

12 komentarzy:

  1. Ale cudny :) ma taki wesoły pyszczek ,że aż chce się do niego uśmiechać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kotecek... i chodzi własnymi drogami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki uśmiechnięty! Sliczny koteczek!

    OdpowiedzUsuń
  4. fenomenalny kociak :)

    U mnie moja pasja rękodzieło - ozdoby wielkanocne, poduszki, decoupage, butelki, stroiki, moje obrazy .... zapraszam !
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Ja próbuje rozprzestrzenić swojego bloga po sieci, jeżeli byłabyś tak miła to proszę o wstawienie mojego linku do siebie, może zechcesz dodać się do grona obserwatorów, pozostać na dłużej, ocenić poprzez komentarz, lub poprostu zajrzeć :) Dziękuję !

    postaram się odwdzięczyć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromnie mi się podoba ten kociak. Kolegów też ma świetnych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tosia chce adoptować wędrowniczka razem ze wszystkimi podwórkowymi kolegami! Wspaniałe kociska. Dzięki kochana za udział w wyzwaniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesympatyczny kotek do tego elegant :) Powodzenia w wyzwaniu !

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.