środa, 12 marca 2014

przed Wielkanocą

 Pewna kobieta narzekała do przyjaciółki, która przyszła do niej w odwiedziny, że jej sąsiadka jest kiepską gospodynią. "Powinnaś zobaczyć, jakie brudne są  jej dzieci - i jej dom. To niemal hańba mieszkać w tej samej okolicy, co ona. Spójrz na te czarne smugi na prześcieradłach i ręcznikach!"
Przyjaciółka podeszła do okna i powiedziała: "Myślę, że rzeczy są całkiem czyste, moja droga. Smugi są na twoim oknie".

 Jeszcze mamy trochę czasu do Świąt, może uszyjemy koszyczek,
taki
 lub taki.
Na podanej niżej stronie znajdziecie cały opis wykonania łącznie z formami.
http://www.liveinternet.ru/users/4712822/post221855131
Pragnę dodać, że zdjęcia koszyków  pobrałam z podanej strony. Koszyków jeszcze nie uszyłam i pewnie tego nie zrobię , mam wiele innych, własnych pomysłów.

Miłej zabawy!

18 komentarzy:

  1. Koszyczki są przesympatyczne i cudnie wykonane ! Fajna opowieść o " sympatycznej " sąsiadce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety takich obgadujących sąsiadów jest dużo :\ Koszyczki śliczne, ja niestety nie mam zdolności do szycia :\

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne koszyczki!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahahaha! dobre!

    A koszyczki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne!Szkoda,że ja nie potrafię szyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. biorę się i szyję taki cudny koszyk, niech sąsiadce szczęka opadnie :-D :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. w planach mam ten koszyczek z zajączkami, ale czy ja zdążę na te święta?...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna przypowieść... z serii - widzisz cudze pod lasem a nie swoje pod nosem - :) Koszyczki cudo :) dzięki za link ... za kilka dni będę miec maszynę to coś spróbuję zmajstrować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wprost!, takie niepowtarzalne i urocze:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykonanie perfekcja, piękne koszyczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne ...zaraz do Agatki polecę i jej pokarzę ....ona też pięknie szyje

    OdpowiedzUsuń
  12. Irenko cudowne są te koszyczki. Jak się gdzieś spotkamy to w realu będę podziwiała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten koszyczek zajączkowy skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak już spoglądamy, to starajmy się widzieć piękno u innych- więc przybywam do Ciebie...

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.