Google+ Followers

niedziela, 29 czerwca 2014

Wyniki konkursu

Z przykrością muszę wcześniej zakończyć konkurs    http://milydrobiazg.blogspot.com/2014/06/piekno-i-kolejna-zabawa.html , który miał trwać do 1 lipca. Niestety 2 lipca wyjeżdżam do szpitala w Zgorzelcu na rehabilitację, o czym dowiedziałam się dwa dni temu, a chciałabym przed wyjazdem wysłać nagrody wylosowanym osobom.
Pytanie brzmiało: 
Co to za roślina?

Nie było zbyt wiele osób odgadujących. Przypuszczam, że  nie znały odpowiedzi, bo jest to u nas mało znana roślina, a dokładnie ogromne, piękne drzewo 
- tulipanowiec.
Cztery osoby odgadły, nagrody trafią do dwóch. Moja maszyna losująca, czyli mąż, niepoinformowany o co chodzi, wybrał dwa numery, pod którymi kryją się:
i
maja, która nie ma bloga.

Serdecznie gratuluję zwyciężczyniom

 i proszę o adresy.
Jeśli przyślecie adresy po moim wyjeździe czekajcie cierpliwie na nagrody do końca miesiąca, do mojego powrotu.



 


 
 



 

 

14 komentarzy:

  1. Wprawdzie nie zostałam wylosowana ale chciałam podziękować za kolejną zabawę na Twoim blogu a zwyciężczynią serdecznie gratuluję.
    Życzę Ci udanej rehabilitacji i dużo zdrówka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    biernasia4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia. Planuję po powrocie kolejną zabawę, może wówczas poszczęści się. Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  2. Gratuluję Dziewczętom!
    Piękne spotkanie w pięknych barwach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia, zazdroszczę festiwalu i towarzystwa, gratuluję zwyciężczyniom

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kwiat. Trudny do odgadnięcia. Świetne fotki o kiermaszu.
    Pozdrawiam. Życzę udanei rehabilitacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Festiwal wyglądał kolorowo, tyle ciekawych prac w jednym miejscu. Z pewnością było świetnie, bo widać, że pogoda dopisała.
    Gratuluję dziewczynom. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stoiska na Festiwalu wyglądają ciekawie i aż chciałoby się pooglądać z bliska i podotykać te rękodzielnicze cudeńka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę zdrowia!
    Wspaniałe są takie jarmarki rękodzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za zabawę i łut szczęścia w rękach pani mężą.bardzo ię cieszę ze znalazłam się w gronie zwycięzców.Adres przesłałam na pocztę

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzisiaj otrzymałam nagrodę za konkurs jest cudna ,pani Irenko bardzo dziękuję ,pozdrawiam i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Que lindo debe haber sido estar en esa Feria de Artesania!!!!, espero hayan vendido mucho. Me encantan tus trabajos! Si me permites te sigo.

    OdpowiedzUsuń