wtorek, 20 maja 2014

Świat w oczach misia

Zawsze mamy możliwość robienia tego, o czym naprawdę marzymy !
 Powiedział miś:
- nie oczekuję już niczego od życia. A ty zmuszasz mnie, bym dojrzał bogactwo i horyzonty, które przerastają moją wyobraźnię. Teraz kiedy je zobaczyłem i poczułem ogrom moich możliwości, czuję się gorzej niż kiedykolwiek przedtem. Bo wiem, że mogę zdobyć wszystko, tylko tego nie chcę.
Kiedy człowiek podejmuje już decyzję, to tak jakby skoczył w wartki strumień, który porywa go w kierunku, o jakim mu się nawet nie śniło, w chwili gdy ją podejmował.
Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć to, czego pragnie, i to czego mu potrzeba.
Kto raz wyruszył na pustynię, nie może zawrócić z drogi. A skoro nie można się cofnąć, trzeba znaleźć najlepszy sposób, by pójść naprzód.
Każdy uczy się po swojemu. Jego sposób nie jest dobry dla mnie, ani mój dla niego.
Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie twojemu pragnieniu.
Zawsze mamy możliwość robienia tego, o czym naprawdę marzymy.
Wszystko w życiu ma swoją cenę.
Czasem musisz wybrać między czymś, do czego przywykłeś, i czymś nieznanym, co pragnąłbyś mieć.
Cytaty zaczerpnięte z książki Paulo Coelho - Alchemik.
Tu znajdziecie bardzo czytelny sposób wykonania misia -    http://po-kims-to-mam.blogspot.com/search/label/Misie%20z%20element%C3%B3w

7 komentarzy:

  1. :) nie będe komentować bo wszystko już zostało powiedziane ito bardzo pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentarz jak wyżej........ misio mnie powalił, z takich kawałków go poskładałaś , szacun. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Miś jest prześliczny i tak mądrze prawi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miś cudo :-) Słowa bardzo mądre.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki śliczny i oryginalny.Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.